ოფისის მენეჯერი
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: სამშენებლო კომპანია
გამოქვეყნდა: 16 მაი / ბოლო ვადა: 16 ივნ
სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** სატელეფონო ზარების მიღება, ინფორმაციის მიწოდება,
** შეხვედრების დაგეგმვა და ორგანიზება;
** შემოსული და გასული კორესპონდენციის მართვა;
** შემომავალი მეილების შემოწმება, ფილტრაცია და საჭიროების შემთხვევაში გადამისამართება;
** კანცელარიის მოწესრიგება (დოკუმენტები, ქსეროქსი, სკანერი, ფაქსი და ა.შ.);
** უშუალო უფროსის დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება,
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Office);
** სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს საიტთან მუშაობის გამოცდილება სასურველია;
** ინგლისური ენის ცოდნა (სასურველია რუსულიც);
** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ეფექტური ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** თავაზიანი;
** პუნქტუალური;
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

ხელფასი: კვალიფიკაციის შესაბამისად

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად ელექტრონულ მისამართზე ltd.arsi@yahoo.com
 
ყველა ვაკანსია ამ ორგანიზაციის ყველა განცხადება ამოსაბეჭდი ვერსია ბმულის გადაგზავნა გადაიტანე Facebook-ზე